Logitech Tap Scheduler контролен панел, 10.1", 1280х800, MS, UC, черен
Logitech Tap Scheduler е стилен и надежден панел за управление и резервация на конферентни зали, проектиран за лесна инсталация и удобна употреба. Благодарение на яркия 10.1-инчов сензорен дисплей, потребителите могат с един поглед да разберат дали залата е свободна или заета и лесно да правят резервации. Поддържа водещи платформи като Microsoft Teams, Zoom Rooms, Robin и други. Идеално решение за офис среди, които разчитат на ефективно управление на пространството.
Технически характеристики:
Екран:
- Размер: 10.1” IPS LCD с LED подсветка
- Резолюция: 1280 × 800
- Капацитивен мултитъч: до 10 точки
- Яркост: 400 нита
- Контраст: 1000:1
- Ъгъл на гледане: 85° (във всички посоки)
- Олеофобно покритие срещу отпечатъци
- Монтажен ъгъл: 0° (плоско)
- Общи характеристики:
- Вграден акселерометър
- Сензор за околна светлина
- Съвместим с VESA FDMI (100 x 100 mm)
- Гъвкави отвори за кабели (странично/централно)
Съвместимост и интеграции:
- Logitech Room Booking
- Microsoft Teams Panel
- Zoom Rooms Scheduling Display
- Robin Powered
- Appspace
- RICOH Spaces
- Envoy Rooms
Захранване:
- PoE (Power over Ethernet) – IEEE 802.3af, Тип 1, Клас 3
- Изисква PoE мрежа или инжектор (не е включен)
Портове и свързаност:
- Ethernet: 10/100 Mbps
- WiFi: 802.11 a/b/g/n/ac
Сигурност:
- Пълно дисково криптиране: AES-128
- Шифроване с PKI и симетрични ключове
- Защитена идентификация чрез хардуерна атестация
- Защита на ключовете: Arm TrustZone
Съдържание в опаковката:
- Logitech Tap Scheduler
- Монтажни аксесоари (за стъкло, гипсокартон, ъгли, мулйони)
- Монтажен хардуер
- Документация
Гаранция: 24 месеца
Цените са без ДДС. ДДС ще бъде изчислен при плащане.
Цените са видими само за регистрирани потребители.
Влезте или създайте акаунт, за да видите цените и да се възползвате от ексклузивни предимства като специални отстъпки и разсрочено плащане!
СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС:
02 411 02 03
02 411 02 07
ул. Йерусалим 51 - Бизнес сграда; 1784 София, България
Работно време: 8:30 - 17:30 часа през делничните дни
• Юником Сървисиз ООД е дистрибутор на професионални слушалки, конферентни устройства и софтуер, офис телефони, както и много други гласово-свързани системи и аксесоари.
• Чрез нашите партньори ние доставяме продукти на най-големите контакт центрове, международни корпорации, правителството, военните, болници, организации с идеална цел.
• Партньорска програма:
- Постоянни партньорски намаления. Интеграция с онлайн платформи. Цени на едро и проектни цени.
- Доставка из цяла Европа. Повечето от поръчките се изпращат в същия ден, и се получават на следващия.
• Ние предлагаме специализиран ремонт на слушалки, конферентни устройства и IP телефони от всякаква сложност:
- Безплатна диагностика, когато извършим ремонт
- Гаранция за ремонт на продуктите и резервните части
• Ние правим купуването лесно за нашите Партньори. Ако не можете да намерите продукт на нашия сайт, запитайте ни, нека го открием за вас на фантастична цена.
Партньорска програма
създайте акаунт за отстъпки
Безплатна доставка
в същия ден
Гаранция и сервиз
ние се грижим за качеството
Dropshipping продажби
правим бизнеса ви лесен
над 6000 продукта
налични на склад
