Yeastar Workplace - нова комплексна услуга за управление на съвременните офис пространства

Статия от: пламен жеков 15.06.2023 0 Коментар(и)

Повече от 15 години, от Юником Сървисиз ООД се стремим винаги да предлагаме на своите клиенти  внос на иновативни за българския пазар продукти, за да влезем заедно в бъдещето на технологиите и комуникационните системи. В нашето продуктово портфолио вече може да откриете продуктите на Yeastar – компания, съсредоточена в осигуряване на дигиталното работно място и постигане на максимална производителност за бизнеса.Техните продукти намират широко приложение както в частния, така и в държавния сектор в над 100 страни по целия свят.

Специално за големите офис пространства, както и за все по-актуалните споделени такива, Ви представяме интегрирано решение, целящо бързо и лесно управление на конферентни зали, персонални работни места и т.н. – Yeastar Workplace. Край на губенето на време в търсене на свободно пространство! Край на неприятните прекъсвания на срещите!

 

 

Yeastar Workplace е софтуер, чрез който в реално време може да се наблюдава заетостта на заседателните зали, да се планират и управляват срещи, да се изпращат покани до участниците. Разполага с интерактивен календар, който следи за свободни стаи и дублиране на резервации. Софтуерът разполага и с функции за контрол на достъпа.

 

Как работи? Чрез онлайн платформата бързо и лесно могат да се разгледат възможните опции за запазване на зала, чрез филтриране по: време на провеждане на срещата, големина на помещението, брой участници, удобства в помещението. След избор на подходяща зала, се добавят участниците, които получават персонализирана покана по имейл.

 

 

 

 

Възможност за интеграция с друг интерфейс (Microsoft 365, Google Workplace)

  • Свързване с Microsoft Teams
  • Свързване с календари
  • Двупосочна синхронизация на графиците на участниците

Какви компоненти могат да бъдат включени? Освен софтуер, интегрираната система за управление на заседателни зали включва и различни компоненти, според индивидуалните нужди на бизнеса.

 

Yeastar дисплеи за конферентна зала

 

Интерактивните дисплеи Yeastar DS7310 и Yeastar DS7510 показват в реално време заетостта на помещенията. Позволяват бързо и лесно запазване на зала, както и лицево разпознаване или удостоверение на потребителя, чрез сканиране на QR код.

 

 

 

 


 

 

Сензор за преброяване на хора

 

Сензорът използва изкуствен интелект, чрез който засича хората в помещението и изпраща информация до платформата в реално време. По този начин помещенията, които не се използват, се освобождават автоматично.

 

 

 

 


 

Сензор за наблюдение на околната среда

 

4,2-инчов интелигентен сензор, който измерва параметрите на околната среда и показва температура на помещението, влажност, концентрация на кислород, осветеност и др.

 

 

 

 

 

 


 

E-Ink Desk Screen DS3504 екран за управление заетостта на работното място

 

Устройството дава възможност за получаване на информация за заетостта на работното място само с един поглед. Позволява бързо и лесно запазване или освобождаване, чрез сканиране на QR код.

 

 

 

 

 


 

Сензор за заетост на работното място

 

Устройството може да засече движение в рамките на 6-8 м и да изпрати данните чрез LoRaWAN мрежа. Сензорът има широко приложение - може да се използва у дома, в офиси или училища.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yeastar Workplace е комплексна услуга за организиране и управление на офис пространствата. За съсредоточаване върху важните неща!

Наличните компоненти, които могат да се съчетаят за персонализирана интегрирана система, може да откриете тук. Разполагаме с количества на склад.

Заповядайте на място в нашия шоурум, за да Ви демонстрираме страхотните възможности, които предоставят тези иновативни продукти. Възползвайте се и от 30-дневен безплатен демо тест на софтуера. За повече информация, може да се свържете със сътрудник от Юником Сървисиз ООД.

 

За контакти:

Гр. София, ул. Йерусалим, бл. 51 - Бизнес сграда

 

Тел.: 02 411 02 03

Етикети: Yeastar Workplace

Коментар: