Logitech Tap Scheduler контролен панел, 10.1", 1280х800, MS, UC, черен

С ПОРЪЧКА Logitech Tap Scheduler контролен панел, 10.1", 1280х800, MS, UC, черен

Logitech Tap Scheduler е стилен и надежден панел за управление и резервация на конферентни зали, проектиран за лесна инсталация и удобна употреба. Благодарение на яркия 10.1-инчов сензорен дисплей, потребителите могат с един поглед да разберат дали залата е свободна или заета и лесно да правят резервации. Поддържа водещи платформи като Microsoft Teams, Zoom Rooms, Robin и други. Идеално решение за офис среди, които разчитат на ефективно управление на пространството.


Технически характеристики:


Екран:


  • Размер: 10.1” IPS LCD с LED подсветка
  • Резолюция: 1280 × 800
  • Капацитивен мултитъч: до 10 точки
  • Яркост: 400 нита
  • Контраст: 1000:1
  • Ъгъл на гледане: 85° (във всички посоки)
  • Олеофобно покритие срещу отпечатъци
  • Монтажен ъгъл: 0° (плоско)
  • Общи характеристики:
  • Вграден акселерометър
  • Сензор за околна светлина
  • Съвместим с VESA FDMI (100 x 100 mm)
  • Гъвкави отвори за кабели (странично/централно)


Съвместимост и интеграции:


  • Logitech Room Booking
  • Microsoft Teams Panel
  • Zoom Rooms Scheduling Display
  • Robin Powered
  • Appspace
  • RICOH Spaces
  • Envoy Rooms


Захранване:


  • PoE (Power over Ethernet) – IEEE 802.3af, Тип 1, Клас 3
  • Изисква PoE мрежа или инжектор (не е включен)


Портове и свързаност:


  • Ethernet: 10/100 Mbps
  • WiFi: 802.11 a/b/g/n/ac


Сигурност:


  • Пълно дисково криптиране: AES-128
  • Шифроване с PKI и симетрични ключове
  • Защитена идентификация чрез хардуерна атестация
  • Защита на ключовете: Arm TrustZone


Съдържание в опаковката:


  • Logitech Tap Scheduler
  • Монтажни аксесоари (за стъкло, гипсокартон, ъгли, мулйони)
  • Монтажен хардуер
  • Документация



Гаранция: 24 месеца

Цените са без ДДС. ДДС ще бъде изчислен при плащане.

 

Цените са видими само за регистрирани потребители.

 

Влезте или създайте акаунт, за да видите цените и да се възползвате от ексклузивни предимства като специални отстъпки и разсрочено плащане!

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС:

 

office@unics.bg

02 411 02 03

02 411 02 07

 

ул. Йерусалим 51 - Бизнес сграда; 1784 София, България

Работно време: 8:30 - 17:30 часа през делничните дни

 
 

    •    Юником Сървисиз ООД е дистрибутор на професионални слушалки, конферентни устройства и софтуер, офис телефони, както и много други гласово-свързани системи и аксесоари.
    •    Чрез нашите партньори ние доставяме продукти на най-големите контакт центрове, международни корпорации, правителството, военните, болници, организации с идеална цел.
    •    Партньорска програма:
- Постоянни партньорски намаления. Интеграция с онлайн платформи. Цени на едро и проектни цени.
- Доставка из цяла Европа. Повечето от поръчките се изпращат в същия ден, и се получават на следващия.
    •    Ние предлагаме специализиран ремонт на слушалки, конферентни устройства и IP телефони от всякаква сложност:
- Безплатна диагностика, когато извършим ремонт
- Гаранция за ремонт на продуктите и резервните части
    •    Ние правим купуването лесно за нашите Партньори. Ако не можете да намерите продукт на нашия сайт, запитайте ни, нека го открием за вас на фантастична цена.

Етикети: 10.1", 1280х800, MS, UC, черен