Logitech Tap Scheduler контролен панел, 10.1", 1280х800, MS, UC, черен
Logitech Tap Scheduler е стилен и надежден панел за управление и резервация на конферентни зали, проектиран за лесна инсталация и удобна употреба. Благодарение на яркия 10.1-инчов сензорен дисплей, потребителите могат с един поглед да разберат дали залата е свободна или заета и лесно да правят резервации. Поддържа водещи платформи като Microsoft Teams, Zoom Rooms, Robin и други. Идеално решение за офис среди, които разчитат на ефективно управление на пространството.
Технически характеристики:
Екран:
- Размер: 10.1” IPS LCD с LED подсветка
- Резолюция: 1280 × 800
- Капацитивен мултитъч: до 10 точки
- Яркост: 400 нита
- Контраст: 1000:1
- Ъгъл на гледане: 85° (във всички посоки)
- Олеофобно покритие срещу отпечатъци
- Монтажен ъгъл: 0° (плоско)
- Общи характеристики:
- Вграден акселерометър
- Сензор за околна светлина
- Съвместим с VESA FDMI (100 x 100 mm)
- Гъвкави отвори за кабели (странично/централно)
Съвместимост и интеграции:
- Logitech Room Booking
- Microsoft Teams Panel
- Zoom Rooms Scheduling Display
- Robin Powered
- Appspace
- RICOH Spaces
- Envoy Rooms
Захранване:
- PoE (Power over Ethernet) – IEEE 802.3af, Тип 1, Клас 3
- Изисква PoE мрежа или инжектор (не е включен)
Портове и свързаност:
- Ethernet: 10/100 Mbps
- WiFi: 802.11 a/b/g/n/ac
Сигурност:
- Пълно дисково криптиране: AES-128
- Шифроване с PKI и симетрични ключове
- Защитена идентификация чрез хардуерна атестация
- Защита на ключовете: Arm TrustZone
Съдържание в опаковката:
- Logitech Tap Scheduler
- Монтажни аксесоари (за стъкло, гипсокартон, ъгли, мулйони)
- Монтажен хардуер
- Документация
Гаранция: 24 месеца
Цените са без ДДС. ДДС ще бъде изчислен при плащане.
Цените са видими само за регистрирани потребители.
Влезте или създайте акаунт, за да видите цените и да се възползвате от ексклузивни предимства като специални отстъпки и разсрочено плащане!
СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС:
02 411 02 03
02 411 02 07
ул. Йерусалим 51 - Бизнес сграда; 1784 София, България
Работно време: 8:30 - 17:30 часа през делничните дни
• Юником Сървисиз ООД е дистрибутор на професионални слушалки, конферентни устройства и софтуер, офис телефони, както и много други гласово-свързани системи и аксесоари.
• Чрез нашите партньори ние доставяме продукти на най-големите контакт центрове, международни корпорации, правителството, военните, болници, организации с идеална цел.
• Партньорска програма:
- Постоянни партньорски намаления. Интеграция с онлайн платформи. Цени на едро и проектни цени.
- Доставка из цяла Европа. Повечето от поръчките се изпращат в същия ден, и се получават на следващия.
• Ние предлагаме специализиран ремонт на слушалки, конферентни устройства и IP телефони от всякаква сложност:
- Безплатна диагностика, когато извършим ремонт
- Гаранция за ремонт на продуктите и резервните части
• Ние правим купуването лесно за нашите Партньори. Ако не можете да намерите продукт на нашия сайт, запитайте ни, нека го открием за вас на фантастична цена.