Условия на Гаранция


За кой важи тази гаранция 

За Партньори на Юником Сървисиз ООД, намиращи се в Европа и Африка. Тази гаранция дава на нашите Партньори, изрични права да предлагат гаранция за продукти закупени от Юником Сървисиз. 


Какви продукти покрива тази гаранция 

Тази гаранция покрива продукти закупени от Юником Сървисиз в оригинални опаковки.


Как да получите гаранционно обслужване 

Продуктите, закупени в страна или регион където Юником Сървисиз или неговите оторизирани сервизни доставчици предлагат гаранционно обслужване, и отговарящи на условията за гаранционно обслужване в тези страни или региони. Гаранционните условия (включително посочените тук), наличността на услугата и времето за отговор на услугата може да варират в различните страни или региони. Времето за отговор на стандартното гаранционно обслужване подлежи на промяна поради местната наличност на резервни части. Свържете се с Юником Сървисиз във вашия регион за подробности. Вие носите отговорност за транспортните такси, застраховките и други разходи, свързани с транспорта, направени при връщане на продукти към Юником Сървисиз. Ако върнете продукти извън гаранцията или продукти, които не са обхванати от Общите условия на гаранцията, вие ще носите отговорност за всички разходи за връщане, доставка и други транспортни разходи. 


Какъв е периодът на покритие 

Срокът на гаранцията започва да тече от датата на закупуване. Вашата фактура с дата показваща датата на покупката, е вашето доказателство за покупка. Гаранционният период варира в зависимост от продукта и обикновено е 1, 2 или 3 години; консултирайте се с опредставител на Юником Сървисиз за гаранционния срок, специфичен за вашия продукт („Гаранционен период“). Задължението на Юником Сървисиз съгласно тази гаранция е за ремонт или замяна на продукти, които показват дефект в материалите или изработката, и се прекратява след изтичането на гаранционния период. 


Кои продукти не са обхванати от тази гаранция 

Тази гаранция не покрива: 1) продукти, закупени от неоторизиран търговец; 2) използване в кол центрове на продукти, които не са предназначени за интензивна употреба; 3) продукти, закупени чрез онлайн търгове; 4) продукти, които се експлоатират в комбинация със софтуер, периферно или спомагателно оборудване като (но не само) батерии, зарядни устройства, адаптери, слушалки, съединителни кабели и захранващи устройства („Спомагателно оборудване“), които не са доставени или сертифицирани по друг начин от производителя за употреба с продуктите на съответния производител или всякакви повреди на продуктите или спомагателното оборудване в резултат на такава употреба; 5) щети, причинени от (а) злополука, пожар, злоупотреба, небрежност, необичаен физически или електрически стрес или модификация; (б) неправилно или неоторизирано инсталиране, окабеляване, ремонт, тестване или (в) използване на продукта извън публикуваните указания; 6) случаи, в които някой различен от Юником Сървисиз (или оторизираните сервизни центрове) тества, променя, модифицира или обслужва продуктите по какъвто и да е начин; 7) продукти, които имат (а) серийни номера или етикети с дата, които са били премахнати или променени, или (б) несъответстващи корпуси или части; и 8) консумативни резервни части и аксесоари (освен ако се установи, че не функционират или са повредени при закупуване на продукта), като: 

а. Калъфи и части 

б. Модулни контакти 

в. Шини 

Г. Диадеми за глава 

д. Връзки 

е. Торбички 

ж. Гласови тръби 

з. Декоративни покрития и Превключватели. Накрайници за уши, комплекти накрайници за уши, възглавнички за уши, кука за ухо 

к. Стандартни батерии, сменяеми от клиента 


Какво ще направим, за да коригираме проблемите 

По време на гаранционния период Юником Сървисиз ще ремонтира или замени, по свой избор, продукти, които показват дефекти в материалите или изработката, ако уведомите Юником Сървисиз и върнете продукта на Юником Сървисиз по описания по-горе начин. Юником Сървисиз може да ремонтира или замени продукти съгласно тази гаранция (а) с нови или ремонтирани продукти, части или компоненти, или (б) с продукт, подобен на оригинал.


Сервизен център:

1784 София, България; ул. Йерусалим, бл. 51 - Бизнес сграда; 02 411 02 08; Работно време 9:00 - 18:00ч. в делнични дни